poniedziałek, 3 kwietnia 2017

AKCJA ANWEN!

               Od kiedy zaczęłam interesować się świadomą pielęgnacją zawsze chciałam wziąć udział w akcji włosomaniaczek. Aż tu nagle nadarza się świetna okazja. Polega ona na tym, że przez 30 dni, zwracamy większą uwagę na nasze kosmki. 

               Na początku nie wiedziałam jak się wziąć za tę akcję, jednak zdecydowałam, że skupię się na czynnościach i produktach które możemy używać codziennie.




             Kosmetyki, które gościły będą u mnie na włosach mogę podzielić na 4 kategorie:






           Wcierki. 
Można a nawet trzeba używać ich codziennie. W tej chwili używam Joanny Rzepa. Jak mi się skończy to po tygodniowej przerwie zacznę Jantar.






         Olejki i Silikonowe sera.
Codziennie rano będę nakładać silikonowe serum a na noc olej awokado. Moje włosy naprawdę mają zniszczone końcówki i lubią i olejem i silikony.







          Suplementacja
Suplementację skrzypem polnym zaczęłam już w poprzednim, wiem że za niedługo ją skończę, po tym zacznę słynne tabletki CP.



        Nie myję włosów codziennie więc nie wspominam tu o tym. Tak samo jak o olejowaniu, które wykonuję olejem kokosowym. Zaczęłam też używać maseczkę Bani Agafii drożdżową. na porost włosów. Tak w tej chwili zachowują się moje włosy (widać zielone odcienie na końcówkach). Zobaczymy jak pod koniec kwietnia.




Sorki za głupią minę ;)

14 komentarzy:

  1. Ja muszę zainwestować w jakieś wcierki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcja jest genialna ;) gdybym miała czas, sama wzięłabym udział!

    PS. Boskie hery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też biorę udział :D ciekawe co z tego wyniknie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ciekawe :D z tego co widzę to każdy interpretuje tę akcje nieco inaczej :D

      Usuń
  4. Śliczne włosy, powodzenia w dbaniu o nie :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa akcja, chętnie zobaczę efekty po ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki :D ja w akcji nie biorę udziału, bo nie wnosi ona nic nowego do mojej pielęgnacji :) po prostu tak wygląda moja codzienność. Myślę jednak, że wiele dziewczyn akcja Anwen zmobilizuje do dbania o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta wcierka Joanna rzepa wygląda ciekawie, ciekawe jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia urocze <3 I Twoje miny :D Powodzenia w akcji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jantar jest super! Nr 1 kiedy chodzi o wcierki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w akcji, masz ładne włosy, zaraz zacznę czytać o calcium pantothenicum

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie podstawą jest olejowanie i bogatsza pielęgnacja podczas mycia. ;]

    OdpowiedzUsuń