środa, 19 kwietnia 2017

Podstawy garderoby!

              Jedną z najbardziej fundamentalnych podstaw naszej szafy to jeansy. Wydaje mi się, że każda kobieta ma kilka par takich spodni.
              Są na każda okazję, na codzień i do pracy. Jednak nie przyglądamy i się tak skrupulatnie tylko zakładamy, okazuje się że pasują i kupujemy bez większej namiętności. To dobrze, że tak szybko udaje nam się kupić jakiś ciuch  i być pewnym, że i tak znosimy go do czasu aż nie wyrobi sie na nim tysiąc dziur. Jednak pomyślałam sobie o tym, że skoro i tak bd je nosić to dlaczego nie przyglądnąć im się bardziej? Kupmy takie w naszym ulubionym kolorze i fasonie. Lubisz rurki? kup sobie takie w których bd się czuła elegancko i seksownie. Chcesz czuć się stylowo i na luzie kup boyfriend lub mom jeans. Rodzai jest sporo jednak to tobie mają się najbardziej podobać i to ty masz się czuć w nich wyjątkowo. To twoja podstawa, szkoda aby były to spodnie w fasonie którego nie lubisz.
            Do tego dobierz kilka bluzek w jednolitych podstawowych kolorach. Które będą pasowały do wszystkich spodni jakie masz w szafie. Tutaj kilka propozycji






7 komentarzy:

  1. TAAAk! Jeansów mam pełno i zawsze mam problem, które założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze spodnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stawiam bardziej na klasykę. spodnie szare, czarne. dżinsów unikam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Zaskoczona jesten ja bardzo lubię jeansy;D

      Usuń
  4. Lubię dżinsy i mam kilka par, ale materiałowe spodnie też są w mojej szafie :) . Fajna bluzka z frędzlami, też ostatnio sobie sprawiłam frędzelkową koszulkę :D

    OdpowiedzUsuń